11/18/2013

Smocze powitanie

Witam serdecznie na stronce poświęconej zwiastunom. Nasza Smocza grota jest przyjazna i pełna pomocnych smoków. Jeśli chcesz zamówić u nas zwiastun potraktujemy Cie jak najlepiej umiemy. Mam nadzieję że odwdzięczysz się dozgonną wdzięcznością i będzie polecać nas na każdym kroku. Nazwa choć nietypowa mam nadzieję, że będzie przykuwała waszą uwagę w pozytywny sposób. Niedługo zaczynamy pracować pełną parą. Do końca tygodnia będą pojawiać się poprawki na blogu zwłaszcza techniczne co myślę że was nie zrazi. Zdecydowałam się na tą stronkę ponieważ tworzę zwiatuny już około rok. Istniałam na innej zwiastunowni może kojarzycie może nie. Oby nie ponieważ nie byłam z niej dumna. Chcę zacząć od zera i myślę że mi w tym pomożecie. Do zobaczenia niedługo.

Smoczyca Shilla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy