12/08/2013

[17] Nigdy nie wiesz, co cię czeka

Witam Was, kochani! =)
No i co. ? Klapa.. W tamtym tygodniu  - brak jakiegokolwiek zamówienia!
Przepraszam Was, ale niestety, mój program się zepsuł.. Cały tydzień próbowałam coś zrobić, ale nic.. W pewnym momencie spojrzałam prawdzie w oczy - jeżeli program się nie naprawi, nie będę mogła robić dalej zwiastunów.. Ugh. Ale na szczęście/ nieszczęście wszystko się naprawiło! =)

Przejdźmy do rzeczy! =)
Przynoszę Wam zamówienie Galaxy_Love..
Ta dziewczyna się nieźle naczekała za co przepraszam.. Tyle razy pytała mnie o swój zwiastun na moim Ask'u.. że aż nie umiem policzyć! =)
Ale co zrobić.. Prawo ma.. =D

LINK : http://www.youtube.com/watch?v=YGCE73gSgoo&feature=youtu.be

Zwiastun ogółem, jestem z niego zadowolona.. Miałam małe problemy z zapisaniem, ale na szczęście wszystko się wyjaśniło! =)
A Wam jak się podoba?

Moja kolejka na razie zostaje zamknięta! Chcę mieć czas na wykonanie  poprzednich zamówień, ponieważ jestem "w tyle".. No cóż.. Takie życie.. Bardzo Wam dziękuję, że u mnie zamawiacie i bardzo przepraszam że czekacie =(

Brizza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy