1/07/2014

[43] Głupi ma zawsze szczęście

Witajcie, Smoczy Przyjaciele! =] 
Sama nie wiem od czego mam zacząć.. Na początek powiem Wam, że jestem Shama.. Miło mi! =D

Jestem początkującą smoczycą w tej oto grocie! 
Postaram się aby moje posty, były stosunkowo krótkie.. przecież wchodzicie tutaj, aby oglądać zwiastuny, a nie po to aby czytać moje durne słowa! =] 

Przejdźmy do rzeczy.. Na sam początek przynoszę Wam dość mało, ponieważ tylko jeden zwiastun wolny =[ 
Nie jestem z niego bardzo dumna, bywało lepiej - tyle Wam powiem. A właśnie, zwiastuny robię dość długo! Ale to Wy ocenicie moją pracę =) 
 W takim razie zapraszam do oglądania! =D


Całuję Was! : **
Smoczyca Shama

2 komentarze:

  1. Witamy na Dragon Trailers. Mam nadzieje ,że długo z nami zostaniesz. Życzę powodzenia na blogu.. xx / Smoczyca Lea

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy