2/23/2014

[77-79] You changed everything.

Czeeeść wszystkim!
Z tej strony sekjut, jestem tutaj nowa i mam nadzieję, że zostanę tutaj chociaż przez kilka miesięcy ale zobaczymy jak będzie :) Jestem dość stara, więc lepiej żebyście nie wiedzieli ile mam lat haha, to znaczy nie jestem 40 letnim pedofilem ale niedługo nie będę już nastolatką co trochę mnie dobija, no ale mniejsza. Uwielbiam robić zwiastuny, bawić się efektami, pracować nad różnymi filmami i pisać. Wykonywaniem zwiastunów zajmuję się od bardzo dawna, więc można powiedzieć, że jestem w tym dobra (oh, nie wspominałam, że momentami brakuje mi skromności haha?). Nie chcę się za bardzo rozpisywać o sobie, bo to nie ma sensu, więc przejdźmy do konkretów.

Najpierw pochwalę się swoją pracą, której trzy przykłady macie poniżej:

 
Robiony całkiem niedawno chociaż muszę przyznać, że "na siłę", więc nie jest taki jak chciałam. 
 

  Zwiastun do "Cienia", gdybym poprawiła niektóre rzeczy były moim ulubionym.
Uwaga! Jeśli macie słuchawki - radzę troszkę przyciszyć dźwięk... ;)
 
 
Zwiastun wykonany na potrzeby mojego bloga i jednocześnie mój ulubiony,
jedyny z którego jestem całkowicie zadowolona.

 Resztę zwiastunów, które wykonałam znajdziecie na moim kanale.
Także jeśli Wam się podobają zapraszam na moją podstronę i zachęcam do składania zamówień :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ale to bardzo się ciesze, że postanowiłaś do nas dołączyć i my też również mamy nadzieje, że bardzo długo z nami zostaniesz. xx
    Życzę ci miłej pracy i weny. x

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje prace i ciesze się, że zdecydowałaś się na dołączenie do nas. Jestem pewna, że będzie nam się świetnie współpracować xx

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy