2/28/2014

Pożegnanie Rudej.

W imieniu całej załogi Bajkowych Zwiastunów dziękujemy, że doprowadziłaś nas tak daleko. Jesteś świetną osobą. Miła, przyjazna i szczera. Zapoczątkowałaś tego bloga, za co jesteśmy ci wdzięczni. Niestety każdy ma takie momenty, gdzie trzeba wybrać, gdzie pojawiają się dwie drogi. Jednak z jednej trzeba zrezygnować. Nie mamy do ciebie żalu, że zdecydowałaś się odejść i pójść taką drogą. Wiemy, że nie chciałaś jakiegoś zakończenia, ale musiałyśmy. Jesteś częścią tego bloga. Odchodząc czujemy jakby odchodziło 2/4 tego na co pracowałaś. Dziękujemy, że wytrzymałaś z nami tak długo.

Bella : Jesteś wspaniałą osobą. Poznałyśmy się w kwietniu.. Razem prowadziliśmy bloga, potem odeszłyśmy, ponieważ nie miałyśmy czasu. Zwiastunownia upadła. Nie poddałaś się, wróciłaś i założyłaś nową doprowadzając ją do porządku, dołączyłam do ciebie pomagając. Teraz chcesz odejść, oddając to wszystko mi. Wiem, że długo myślałaś nad tym a ja nie będę cię zatrzymywać. Ciesze się, że wytrzymałaś ze mną tak długo. Boże przez ciebie ryczę! Zawszę możesz do nas wrócić, wiesz o tym. Mam nadzieje, że nie zerwiemy kontaktu. X Po za tym daje ci 2 miesiące i wrócisz! Obstawiam. xx

Suzane : Może nie znałam Cię osobiście, ale wydajesz się osobą sympatyczną. Dzięki Tobie ta stronka zaszła daleko. Jesteś optymistycznym rudzielcem i tak trzymaj. To miejsce bez Ciebie nie będzie takie same, a ty zostaniesz w naszej pamięci na zawsze, ever.

Chastete : Dziękuję Ci bardzo za to, że wprowadziłaś mnie do świata zwiastunów. Byłaś takim dobrym promykiem, który pozwolił mi się rozwijać w tym, co lubię robić. Jesteś świetną osobą i robisz bardzo dobre zwiastuny, dlatego nadal mam cichą nadzieję na to, że jeszcze do Nas wrócisz, a my będziemy na Ciebie czekały z otwartymi ramionami, bo to dzięki Tobie zwiastunownia w ogóle istnieje

Koko : Echh... nie będę się za bardzo rozpisywać, bo szczerze to nie umiem pisać pożegnalnych przemów. Cóż jest mi bardzo przykro z tego powodu, że odchodzisz. Fakt nie znamy się dobrze, ale myślę, że byśmy się polubiły. No to co ja tam pisałam? ahh tak .... Uwielbiam twoje prace, szkoda teraz, że nie będę mogła ich już oglądać. I tych twoich szalonych notek, haha. No to do widzenia Rudy Rudzielcu! ): Mam nadzieję, że kiedyś powrócisz.
Xx

Sejkut: Szkoda, ze nie udało nam się zbyt długo współpracować ale mam nadzieję, że dalej będziesz wykonywać jakieś prace na boku. Na pewno będzie nam cię brakowało.


Dziękujemy, że byłaś z nami tak długo! 
+  trochę taka przemowa jak na stypę, ale jesteś pozytywnym rudzielcem więc nam chyba to wybaczysz, i proszę nie czepiać się na gadu gadu o pożegnanie   xx Kochamy cię!

Możecie napisać coś o Rudej w komentarzach, pewnie to przeczyta więc będzie jej na prawdę miło.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że Rud odchodzi, bo jej zwiastuny są naprawdę super. Cieszę się, że to właśnie do niej przeniosłam moje zamówienie, bo bardzo mi się podobał.
    Gabrysia M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz. Miałam u ciebie wykonane jedno zamówienie i wyszło naprawdę genialnie. Powodzenia na maturze xoxo Kamila

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy