2/11/2014

[71] Życie człowieka można zniszczyć na wiele rożnych spo­sobów.

Od razu przeprasza, że tak długo musiałaś czekać. Ale miałam ferie na których nie byłam w ogóle w domu no i szkoła.  I dziś postanowiłam, że zbiorę się i zrobię w końcu twoje zamówienie :). Niestety wybrałaś modelów jako postaci a ich gifów nie ma zbytnio w internecie więc musiałam zmienić postacie mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe? Muzykę wybrałam, tak jak chciałaś, sama :) No i pozostało mi czekać na twoją opinię :)






Sprawy Organizacyjne:
Z pwodu braku internetu u Zoe jej zamówienia stanęły, niestety. Jeśli jesteście niecierpliwi możecie przenieść je do Belli, Chastete lub mnie. Tyczy się to:
~Gabrysia M.
~Paulla K
~Marsha
~Mrs.Lynch
Poinformujcie nas o tym pod tym postem a mam nadzieję, że się dogadamy :)

2 komentarze:

  1. Czy mogę w takim razie przenieść do Chastete?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy mogłabyś napisać to zamówienie na mojej podstronie, ponieważ u Zoe nie mogę go znaleźć? :)

      Usuń

Obserwatorzy