4/19/2014

NABÓR

Hej. Tutaj Bella organizacyjnie. Otworzyłyśmy nabór! Zgłosiło się 5 stażystek! Niestety jedna musiała zrezygnować, ponieważ gniazdko od laptopa jej się zepsuło, a wielka szkoda, bo robiła wspaniałe zwiastuny. Mamy małą niespodziankę dla nowych stażystek. Postanowiłyśmy wypróbować jeden pomysł.
Mianowicie przyjmujemy wszystkie stażystki. Ja (Bella) Koko i Chastete bierzmy je pod swoje skrzydła. Każda adminka tutaj dostanie swoją stażystkę, którą nauczy i pomoże dopracowywać zwiastuny.
Wiec Kamm, Avad Ka, NightLight ,Kotnaa16 witamy w załodze, proszę o napisaniu w komentarzu swojego numeru gg, abyśmy mogły się skontaktować. Nie długo odezwiemy się do was i zobaczycie jaka adminka wam przypadnie. ;)

4 komentarze:

  1. 50447428 - Jestem w 100% za, z tym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, ale się ciesze, ze zostałam przyjęta na staż :d
    Czekam na wiadomość a to mój numer gg 50027187
    ~kotnaa16

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł- 49221428. Kamm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę :)
    49781179

    PS: Przepraszam, że tak późno, ale rodzina przyjechała na Wielkanoc no i nie miałam dostępu do komputera.
    ~NightLight

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy