5/03/2014

[124] I will steal you

Welcome, welcome, welcome !
Witajcie ☺ Jestem jedną z nowych stażystek "Avada". Dostałam jedno zamówienie, ale nie
wykonałam go ponieważ zamawiająca podała zły kontakt, a filmików z postacią główną nie było na YouTube, więc postanowiłam zrobić zwiastun wolny przedstawiający sceny z mojego ulubionego filmu, oraz książki Suzanne Collins "Igrzyska Śmierci".
Nie będę się rozpisywać ponieważ to dopiero moja pierwsza notka, a więc zapraszam do zwiastunu o Katniss Everdeen - Dziewczyny Igrającej Z Ogniem, i Gale'u.
PS.: Oglądaj w HD ☺!


Mam nadzieje, że zwiastun się wam spodobał ☺ Do następnej notki ! + PRZYJMUJE ZAMÓWIENIA !

AVADA :*

2 komentarze:

  1. Siedzę tutaj cały ranek i oglądam wasze zwiastuny. Odświeżam a tu nowy ! Zwiastun jest świetny ! Zakochałam się w nim ! <3 . Dodawaj częściej notki ze swoimi zwiastunami Avad'o <3 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun jest bardzo dobry ale postaraj się o troszkę krótszy następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy