5/22/2014

[132-133] I still love you

Cześć,
 dziś przychodzę z dwoma zwiastunami wolnymi. Oto one:
Oglądajcie w HD :)



Pierwszy zwiastun  jest o Hermionie i trochę o Ronie. W środku są niby wspomnienia, ale zastanawiam się czy wszyscy tego się domyślą :p i te przejścia trochę wyszły mi za krótkie i wygląda jakby ich nie było :D




Drugi zwiastun jest o Stelenie <3 szczerze to wolę ich od 1 do 3 sezonu, a teraz jakoś nie wyobrażam sobie ich razem. A zakończenie 5 sezonu -,- Szok ;o Ale ja oczywiście nie o zwiastunie. W sumie ten nawet mi się podoba :)

 Co do zamówienia dla Ella Nightmare postaram się dodać je w weekend :)

Pozdrawiam 
Luna :d

3 komentarze:

  1. Informacja do Koko .Hey ja z związku z tym zwiastunem ,mój blog nie jest zawieszony ja po prostu nie miałam czasu żeby dodać notkę .Jest u mnie notka że jak pod następnym rozdziałem nie będzie ileś tam kom to go zawieszę ale i tak tego nie zrobię ,więc prosiła bym byś go zrobiła ,jeśli jest z tym problem to zamówię gdzie indziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy