5/28/2014

[136] Ruda tańczy jak szalona!

Bardzo długo się tutaj nie odzywałam :D I jak na razie nie zmieniam swojej decyzji. Niestety.
Tyle jak na razie się dzieje, że nie wiem co jest. Trochę zaniedbałam tego bloga ale dziewczyny bardzo mi pomagają :). Podsumowanie pojawi się w następnym tygodniu, ponieważ Chastete wraca z urlopu! Jee wiem, że się cieszycie :D
Ostatnio przegrzebywałam kompa i znalazłam zrobiony zwiastun dla Angel Young.
Miała je przejąć nowa stażystka ale zrezygnowała a ktoś nie może zostać bez zamówienia.
Wiec postanowiłam je kiedyś tam zrobić, aby sprawdzić jak sobie radzę na SV. Uczę się jeszcze dużo, wiec moja zwiastuny nie są perfekcyjne jak dziewczyn <3
W ogóle dziękuje wam za tak dużo wyświetleń To jest coś wspaniałego! Wy jj wspaniali! :*


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny zwiastun. Też próbuję coś robić w SV ale nie wychoodzi mi tak fajnie jak tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie? Serio, założę się, że robisz lepsze niż ja :)
    46847309 jak chcesz możesz napisać, zawsze będziemy mogły sobie coś pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy