6/01/2014

[141] Nothing happens without a reason.

Cześć :) No cóż jest to moja ostatnia notka na stażu.
 Mam nadzieje, ze zostanę z wami dłużej ale to się nie długo okaże. 
Mam dziś jedno zamówienie, dla Martusia
Oglądajcie w HD !


Myślę, ze ci się spodoba. Muzykę zostawiłam taką jaka podałaś, zmieniłam tylko ten pierwszy napis. Gdyby coś było nie tak to pisz :)

Co do zamówienia dla  Park Shin-hye, nie wiem czy doszła do Ciebnie wiadomosć czy nie ale niestety muszę odrzucić to zamówienie. Nie potrafie go wykonać, próbowałam kilka razy i nic sensownego mi nie wychodziło. Przepraszam :(

No cóż to by było na tyle. Do zobaczenia :)
Luna

1 komentarz:

  1. Brak mi słów...Jest świetny! Dziękuję. Zrobiłaś kawał dobrej roboty. Chyba oglądam go już setny raz, jest idealny. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy