8/25/2014

[178-179] I'm So Excited!

Hello Hello ! ^^



Czy wy też już czujecie nadchodzącą szkołę? Znaczy mam jeszcze do niej trochę czasu, jednak ostatnio zaczęłam czytać książkę. Nie było by w tym nic dziwnego , ponieważ czytam dużo, gdyby nie to ,że było to "Wprowadzenie do Prawa Karnego...". Taaaaak.. nie polecam, strasznie nudna, zawiera dużo formułek. haahaah ^^
Zapewne już widzieliście, przeszłam staż i dołączyłam do tej cudownej ekipy, z czego jestem niezwykle szczęśliwa, mam nadzieję ,że wy także. :D
Dzisiaj przychodzę z dwoma zwiastunami. Jednym zamówieniem dla Kiry, drugim dla mnie ,oh tak zamówiłam u siebie zwiastun hahaha. Straszne co nie?
Po raz pierwszy robiłam zapowiedzi z napisami, co było niezwykle fajne. Czekałam na tą chwilę by sprawdzić jakie robi mi się lepiej, jednak doszłam do wniosku ,że w obu przypadkach radość jest taka sama. xD


Zamówienie dla Kira


Co do zwiastunu, gdy wrócisz (wiem ,że do września cię nie ma) to dasz mi znać czy taki może być bowiem nie zrobiłam wszystkiego co chciałaś. Po prostu nie dałam rady, jednak starałam się spełnić jak najwięcej punktów. Jak dla mnie wyszedł nawet fajnie ^^

Zwiastun dla Mnie (hahah)



Wiecie jak to jest z robieniem czegoś dla siebie, co nie? Człowiek dokładnie wie o czym będzie pisał, jakie szczegóły będzie zawierać historia. Jestem zadowolona z tego zwiastunu, naprawdę, szczerze mi się podoba. Co w moim przypadku jest rzadkością, bowiem jestem osobą bardzo krytyczną wobec siebie :). 

Pozdrawiam i ściskam Wam mocno
Do usłyszenia
xoxo
Lean

6 komentarzy:

  1. ADLK AHFIUCEGH ERIGHJEKR GE <3 Co ja mogę powiedzieć? Hę?
    Jak zwykle cuuuda <3 Kocham twoje zwiastuny!
    Jeśli chodzi o te, to aż chce się czytać te blogi! Dobra robota <3 <3 <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja mogę tu napisać, no powiedz mi, co. Jestem wielką fanką Twoich zwiastunów, na prawdę, są fenomenalne. Podoba mi się zamówienie jak i Twój zwiastun, obydwa są nieziemskie! Aż zachęca mnie do czytania bloga. ;) Mam pytanie do Ciebie. W zamówieniu dla Kira jest taka muzyka, ale jest sama melodia chyba. Mogłabyś podać mi jej nazwę? Bo od dłuższego czasu jej szukam i znaleźć nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ Są dwie melodie tam, jednak pierwsza to efekt filmowy tak więc zapewne chodzi ci o Requiem for a dream.

      Usuń
  3. Już jestem. :) Zwiastun, no normalnie jest genialny sama lepiej bym tego nie wymyśliła. ^_^ Oglądam go co chwila i cieszę się jak głupia!
    No i oczywiście gratuluję przejścia stażu, jak najbardziej na to zasługujesz. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah to cudownie ,że ci się podoba :D
      i Dziękuje ^^

      Usuń

Obserwatorzy