9/12/2014

[183] I hope you'll love me.

Cześć Kochani!
Chciałam osobiście przywitać się z Wami. 
Zostałam przyjęta na staż za co serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że będzie mi się z Wami dobrze współpracowało.
Jako próbkę moich zdolności przedstawiam Wam jeden ze zwiastunów, które wykonałam nieco wcześniej. Chciałam zmontować jakiś filmik promocyjny, ale muszę odinstalować Sony Vegas Pro 12, ponieważ zainstalowałam wersję 32-bitową, a mój laptop potrzebuje 64-bitowej (o ile w ogóle wiecie o co chodzi).
Jestem ciekawa jak Wam się spodoba moja twórczość.
Cześć!

BARDZO PROSZĘ O SZCZERĄ OPINIĘ


4 komentarze:

  1. Witamy ^^ Życzę mnóstwa ciekawych zamówień i jak największej weny do tworzenia zwiastunów. :)
    Ten z tej notki bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    Lean

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zwiastunów i oczywiście gratuluję stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy na stażu :)
    Proszę Cię o numerowanie zwiastunów w tytule notki :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy