10/31/2014

[210-211] I'll burn a thousand moons just to light a single sun


Tak jak wyżej, cześć wszystkim :)

Jestem nową stażystką, więc po pierwsze chciałam bardzo, bardzo podziękować za przyjęcie. Miałam ostatnio mały upadek z robieniem zwiastunów, czy jakichkolwiek filmików, więc jestem podwójnie zadowolona bo "wena" powróciła :D Tworzeniem zwiastunów zajmuję się maks do roku... Co by tu jeszcze... Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało ^^
Dzisiejszego dnia podzielę się z wami dwiema swoimi pracami i mam nadzieję, że przypadną wam one do gustu. Oczywiście proszę o szczere opinie!! ( I zamówienie xD )

Takie oto coś powstaje, gdy człowiek ma nieokreślone natchnienie na zrobienie czegoś. Chciało mi się anioła, Niny D. i ta dam :D Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona ( oby wam też się spodobał ). Jedyną trudnością był dobór muzyki.

To jest jeden ze starszych zwiastunów, który odrobinkę przerobiłam, bo był wykorzystany gdzie indziej. Kocham Tate'a i kocham American Horror Story <3 Polecam! Więc z tego powodu powstał jeden z moich ulubionych filmików :)
Mam nadzieję, że wszystko jest okey i jakoś się tutaj odnajdę :)
Trzymajcie się i do następnego ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy