11/21/2014

[222] The only reason


Mam ostatnio bardzo paskudny humor. Brakuje mi weny, pomysłów, czasu i mam wrażenie, że będzie już tylko gorzej. Jestem pewna, że będzie to widać po mojej dzisiejszej pracy. 

Zamówienie dla Tropicjuss
Jak wspomniałam wyżej, syf, kiła i wodorosty, ale chyba chociaż coś w sobie ma. Taką mam przynajmniej nadzieję. 
Ostatnio mam ochotę napisać tu bardzo wyczerpującą przemowę na temat kilku sytuacji rozgrywających się tutaj, jednak jak na razie się powstrzymuję, ale znając mój charakter mogę niedługo wybuchnąć także stay tuned.

Otwieram kolejkę, przyjmę tyle zamówień, ile uznam, że będę w stanie wykonać.

Jeśli macie pytania bezpośrednio do mnie zapraszam na mojego aska: [KLIK]
A pozostałe możecie kierować na aska Bajkowych Zwiastunów: [KLIK]

3 komentarze:

  1. Mimo tego że masz gorsze dni, i uważasz że ten zwiastun nie jest najlepszy.. Mi mimo wszystko on bardzo się podoba:) Bardzo dziękuje że mimo braku weny i tak go wykonałaś. Jest świetny:)
    Życzę jak najwięcej weny, i jak najwięcej jeszcze lepszych prac.
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju <3 To jest naprawdę cudowne <3 Nie wiem dlaczego tak mówisz, że zamówienie źle wyszło, bo moim zdaniem jest niesamowite! :o
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Are You Crazy? To jest nieziemskie. Idealnie dopasowane z muzyką, i te sceny, bicie serca to po prostu mistrzostwo. Jesteś niesamowita nawet gdy myślisz ,że nie jesteś :D.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy