11/29/2014

[226-227] The Last Time



               Cześć i czołem! 

Nazywam się Annabelle i jestem nową  stażystką na Bajkowych. Bardzo się cieszę, że mam szansę spróbować własnych sił w tworzeniu zwiastunów to bardzo miłe, że będę mogła tworzyć dla was i jeszcze się uczyć, nie wątpliwie przede mną długa droga, ale przecież muszę od czegoś zacząć, prawda?
Dziś chciałabym wam pokazać jeden wolny zwiastun i jedną pracę, którą wykonałam na swojego bloga. Mam cichą nadzieję, że nie uciekniecie z krzykiem.  :)


#1

                          Nie wątpliwie muszę jeszcze poćwiczyć, ale nie jest chyba taki zły.


#2


  To jest zwiastun wolny, myślę że nie jest zły. Proszę podgłosić i  mam nadzieję, że z czasem pójdzie lepiej. :)


Wykonam jedno zamówienie. 

Edit. Przyjmuje  od Hell or Sky



4 komentarze:

Obserwatorzy