12/03/2014

Podsumowanie stażu i wielka czystka


Nadszedł dzień sądu. Czy będzie miło i przyjemnie? Przekonajmy się sami. 

Zacznijmy jednak od wielkiej czystki. Niestety, zawiodła nas jedna osoba z załogi. Z powodu rażących opóźnień oraz kompletnego braku kontakt jesteśmy zmuszeni pożegnać się z Susan i nie pozostaje nam nic innego jak przeprosić osoby, które zamówiły u niej zwiastun, a do dziś go nie otrzymały.

Zacznijmy więc podsumowanie

NIKA
Luna: Wykonałaś 5 zwiastunów. Od razu co mi się rzuca w oczy to, to ze w niektórych momentach biały napis zlewa się z tłem i w ten sposób jest niewidoczny i nie da się go odczytać. Co do reszty twoje zwiastuny na swój sposób są inne (pozytywnie) szukasz nowych rzeczy itp. Próbujesz się bawić szybkością. Moim zdaniem masz talent ale nadal wiele nauki stoi przed Toba. Martwi mnie jedna rzecz: nieoddane zamówienia. Trudna decyzja. Nika, musisz jeszcze trochę poćwiczyć i wiem ze wtedy będzie doskonale 
Jestem na nie. 
Spectrum: Twoim najlepszym zwiastunem jest "Distress and fear", ale mimo wszystko jakość niektórych ujęć jest tragiczna. Gdy tworzysz zwiastuny z napisami często trudno jest się doczytać ze względu na to, że zlewają się one z tłem. Widać, że się rozwijasz, ale moim zdaniem jeszcze trochę za wcześnie. Jednak nie poddawaj się i może jeszcze zagościsz w naszej załodze na stałe! 


SHADOW:
Luna: Wykonałaś 4 zwiastuny, tylko wolne. Jedna osoba z tego co widzę złożyła zamówienie ale ty nie odpowiedziałaś na nie. Łączysz czarno białe i kolorowe – nie ma jednolitości. Co do reszty nie wiem czemu ale brakuje mi czegoś. Wiem, że masz predyspozycje ale jak na razie to za mało. Jeszcze musisz trochę poćwiczyć podobnie jak twoja koleżanka.
Jestem na nie.
Spectrum: Nie przyjęłaś ani jednego zamówienia mimo, że było złożone. Twoje zwiastuny są bardzo proste i niestety obawiam się, że nie jest to wystarczające. Dałyśmy Ci szansę i niestety odnoszę wrażenie, że nie do końca ją wykorzystałaś.

Niestety, żadna z dziewczyn nie zostaje przyjęta na stałe, jednak mamy nadzieję, że mimo to Nika odda zaległe zamówienia. 
Dziękujemy obydwu stażystkom za spędzony wspólnie czas i mamy nadzieję, że mimo wszystko będziecie nas miło wspominać i nie porzucicie wykonywania zwiastunów :)

Są jednak też dobre wiadomości. W związku z tym OTWIERAMY NABÓR!
Jak zauważyliście (lub nie) po lewej stronie pojawiła się informacja odnośnie notki świątecznej. Mamy nadzieję, że będziecie razem z nami 23 grudnia :)

1 komentarz:

  1. Szkoda mi trochę dziewczyn, bo wiem, że nie jest to takie proste. Jednak niech się nie poddają, życzę dalszych sukcesów!
    A co do mnie, to nie obawiajcie się. Co prawda znowu od dwóch dni nie mam internetu na komputerze i jedynym, co mi zostaje, to telefon, ale dwa zwiastuny już zrobiłam, jeszcze ostatni, ale nie wiem, kiedy Internet powróci, więc jeśli nadal nie będzie go do końca tygodnia, to to ostatnie zamówienie wykonam później, a te już wykonane postaram się nagrać na pendrive'a i na jakimkolwiek komputerze dodać na yt i tutaj, ponieważ u mnie dziewczyny już naprawdę długo czekają, za co ogromnie przepraszam. W każdym razie chcę, abyście po prostu wiedziały, że żyje ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy