1/19/2015

[261-263] Bounce


Cześć :)
Zaczęłam już ferie, więc miałam więcej czasu na zrobienie 
zamówień. Także, nie będę zbytnio się rozpisywać.
Zapraszam do oglądania:
Na początku zwiastun trwał zaledwie 40 sekund, więc tak, jak chciałaś wydłużyłam go i myślę, że teraz wygląda nieco lepiej :) 

To zdecydowanie moje klimaty i może, dlatego ten podoba mi się najbardziej z pozostałych. Gdy zbierałam materiały miałam problem z Seleną, żaden z filmików nie chciał mi się pobrać, eh. Co tu dużo gadać. Ale jakoś się udało :) 

Youtube znowu się buntuje, dlatego podałam tylko link. Piosenkę zmieniałam chyba z 10 razy, ponieważ to nie pasowała, to prawa autorskie. Najbardziej zależy mi na twojej opinii. 

To wszystko na dzisiaj. Dajcie znać, jak podobają wam się moje prace :)
Otwieram kolejkę :)

6 komentarzy:

  1. Więc na początku chciałam Ci bardzo, bardzo podziękować :D Zwiastun jest świetny, a piosenka pasuje idealnie. Wyobrażałam to sobie nieco inaczej, ale wiesz co? Jest o wiele lepsze niż w mojej głowie :D Dziękuję, dziękuję, dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zwiastun, wow, że wgl podjęłaś się tego zamówienia. Wyszło moim zdaniem bardzo dobrze, biorąc pod uwagę, że pewnie nie łatwo było znaleźć jakieś dobre filmiki z tym gościem :) No i prześliczna koloryzacja!
    Drugi mi się też chyba najbardziej podoba, jednak wydaje mi się, że za mało w nim jest scen z Zayn'em, chyba, że fabuła jest bardziej głównie o Selenie to co innego :D
    Trzeci - sklejałaś go pewnie z innych filmików na yt, ale rozumiem Cie, bo nie łatwo znaleźć jakieś dobre materiały, mając do wyboru kilkadziesiąt odcinków serialu, jednak ja się poświęcam, bo nie lubię znaku wodnego innej osoby na filmiku :) Sceny dobrze dobrane, idealnie oddają tematykę bloga. ;)
    Co więcej mówić, zwiastuny podobają mi się, bardzo dobrze dopasowujesz sceny, co jest kluczem do zaciekawienia widza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszego wiedziałam już, co i, jak będzie wyglądało, pozostawało tylko znaleźć odpowiednie sceny. No właśnie, tylko. Na yt jest więcej filmików o jego wypadku niż osiągnięciach czy normalnych skokach.
      Co do trzeciego, to masz rację, znalazłam trochę tego i tego. Muszę zacząć oglądać jakieś seriale, bo za nic nie mogę znaleźć odpowiednich materiałów :) Może TVD? Kto wie :)
      Dziękuje za miłe słowa ^^

      Usuń
  3. Dziękuje za zwiastun. Znasz moją opinie na jego temat. Wiem, że to było trudne zadanie, ale bez ryzyka nie ma zabawy. Ten "gość" nazywa się Andreas Wellinger. XD Wszystkie zwiastuny bardzo mi się podobają. Masz talent. Jestem pewna, że przejdziesz staż :)

    Pozdrawiam
    Anahi

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy