5/10/2015

[344] The spectacular now

Notka miała pojawić się już wczoraj, ale scary reality mnie wyprzedziła. Cwana z niej bestia ;). Powinnam czytać "Zbrodnię i karę", ale jak już usiadłam do komputera to stwierdziłam, że poszaleję i skończę zamówienie, dopóki mam na nie wenę i odrobinę czasu.
Znowu zaczyna się gorący okres w moim życiu. W przyszłym tygodniu wystawiają zagrożenia, na szczęście żadnego nie mam, ale muszę poprawić sprawdzian z matmy i przyłożyć się do francuskiego, a już za tydzień czeka mnie koncert 5 Seconds of Summer, a od dawna nie potrafię myśleć o niczym innym.
Zamówienie dla Nala
Zwiastun mi się bardzo podoba, ale robiło mi się go ciężko, bo dostałam naprawdę nieliczne informacje o samej fabule. Jednak zawarłam w nim wszystko, co chciałam. 

Kolejka jest otwarta. Przyjmę tylko jedno zamówienie i nie ma od tego wyjątku, jak poprzednim razem. 

Na Kartotece Zwiastunów możecie przeczytać wywiad ze mną -> klik
Przypominam o głosowaniu na Zwiastunownię Miesiąca! -> klik
Jeśli macie do mnie jakieś pytania, zapraszam na aska -> klik

13 komentarzy:

  1. Ten zwiastun jest... cudny ^^ Baaardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun bardzo mi się podoba, zresztą jak wszystko, co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun niesamowity. Kolorystka wygląda genialnie w połączeniu z muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki, nie widziałam cię w grafiku ;d
    Zwiastun jest mega, szczególnie z piosenką The NBHD :D
    Czyżbyś zmierzała do Niemiec na koncert 5SOS? Tylko pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam się wpisywać, gdy okazało się, że dodałaś notkę, hahah :)
      Dziękuję!
      Tak, dokładnie, w sobotę uderzam do Berlina <3

      Usuń
  5. Przecudowny zwiastun! Masz ogromny talent, jeżeli chodzi o tworzenie zwiastunów, jestem pod wrażeniem Twojej cierpliwości, a domyślam się, że tworzenie tak precyzyjnych zwiastunów tego wymaga. Co najważniejsze widać, że jesteś w swoim żywiole, tworzysz zwiastuny z sercem i są trafiasz doskonale w czuły punkt czytelnika/widza. Gratuluję talentu oraz życzę dalszych sukcesów! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich opinii warto jest się trudzić, dziękuję Ci bardzo! <3

      Usuń
  6. Matko, matko, matko! *.*
    Zakochałam się! Jaki cudowny! No cholera! *O* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy