7/29/2015

[400-401] Devil Soul


Hej! W końcu upały zniknęły. Nie wiem co mam napisać, więc 
od razu przejdę do głównej części notki. Dzisiaj mam dla was dwa zamówienia, jestem z nich
w miarę zadowolona.

Zamówienie dla Devil Soul
To jest zamówienie z którego jestem bardziej zadowolona. Zwiastun robiło się szybko i przyjemnie. Praca może nie należy do moich najlepszych, ale do najgorszych też nie.
Zamówienie dla Joker
 Z niego też jestem zadowolona, ale mniej niż z poprzedniego. Podoba mi się efekt przejść. Zrobiłam poprawki o które prosiłaś i ostatecznie mi napisałaś, że ci się podoba.
Moja kolejka zostaje otwarta, więc zapraszam do zamawiania.
Do następnej notki!
~ Banshee xx




1 komentarz:

  1. Tak jak juz Ci pisałam - bardzo mi się podoba. Jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy