7/16/2015

[385-386] Flares

Oh, ile to czasu minęło od mojej ostatniej notki. Można powiedzieć, że wieki. Jednak dziś nadszedł inny dzień. Powrót. Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie i wiecie że taka osóbka jak ja istnieje. Potrzebowałam tego urlopu żeby uporządkować swoje sprawy lecz czuje niepokój. Jaki? Tworzenie zwiastunów sprawia mi mniej radości niż kiedyś. To mnie bardzo dołuje. Nie wiem może to kwestia tego ze się starzeje i patrze na różne sprawy inaczej, Oczekuje, że powrót sprawi, że znów odnajdę sens w tworzeniu filmików. Nic tylko czekać na zamówienia. Kolejka otwarta!

Na powitanie mam dla was dwa filmiki!


Jak dla mnie kilka rzeczy jeszcze bym poprawiła. Ale jak to mówią człowiek uczy się na błedach, wiec w przyszłości będę wiedziała co robić. 

Do zobaczenia wkrótce 
Luna 

2 komentarze:


  1. Napiszę Ci coś w sekrecie. Każda rzecz, którą tworzy człowiek będzie wyglądała podobnie. Ale to od Ciebie zależy, na ile ją wycenisz... Zdanie skomplikowane, aczkolwiek trzeba znaleźć w nim głębsze znaczenie. Więcej wiary w siebie! ;D
    Robisz genialne prace, podziwiam Cię.
    [385] Przy oglądaniu przeszły mnie ciarki, zwłaszcza w tych "mrocznych" momentach. Katherine Pierce, z "Pamiętniki Wampirów"? Nie oglądałam tego serialu, ale nigdy nie mów nigdy. Zaryzykuję! Zwiastun mogę uznać za ulubiony, poważnie <3
    [386] Nie mam konkretnego słowa, które może go opisać. Chrzanić opisy!
    Robisz ZAJEBISTE zwiastuny. Zdobyłaś mnie swoim talentem i nie tylko :)
    Nie odbierz mnie w zły sposób, wcale Ci nie słodzę. To szczera prawda. Eech... Po tym emocjonalnym wywodzie nie wiem, co napisać. Leje deszcz lub dopiero zacznie. To będzie długa noc, gwarantowane pasmo przygód... Z piorunami i grzmotami xd
    Nie mogłam przeżyć lepszego powitania, ach! Nasłowić się nie mogę. Masz wierną fankę, czyli upierdliwą wariatkę. Witam ;D
    Zapamiętam Cię na długo, z pewnością! I w tym momencie uznajesz mnie za chorą psychicznie, po:
    #długim komentarzu (rzadko gdzieś gości)
    #niezwykłej uprzejmości i kultury
    #opinii o pracach
    #mnie samej XD
    Dziękuję za uwagę. Nie czytaj tego. Jeśli to zrobisz to przepraszam twoje oczy.

    Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy