8/09/2015

[410 - 411] Dancing queen

Czas na wypełnioną gifami urodzinową notkę ode mnie!
Yaay, to już moje drugie urodziny, które świętuję na Bajkowych i mam nadzieję, że nie ostatnie i notka 9 sierpnia ode mnie stanie się pewnego rodzaju tradycją :) Macie okazję poświętować ze mną, oglądając to, co na dzisiaj przygotowałam.

Zamówienie dla Koneko
Co prawda, zamówiłaś coś innego, ale zmieniłaś blog, na który było zamówienie, więc powstało to. Mi tam się podoba, choć średnio jestem zadowolona z końcówki. Wydaje mi się, że dobrze oddał tematykę opowiadania.
Fallout  - promo
Kolejne promo do Fallout robione z czystej nudy. Jako tako zapowiada czego można się spodziewać w pierwszych rozdziałach. Nie jest to arcydzieło, ale też nie przykładałam się do niego specjalnie.
PS. Opublikowałam też dzisiaj prolog Fallout, więc zainteresowanych serdecznie zapraszam :)

Za zaległe zamówienie wezmę się jak tylko wytrzeźwieję po świętowaniu, ale mogę już otworzyć kolejkę, co mi tam.
Na pożegnanie mam dla Was jeszcze kilka gifów.



7 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego i wielu urodzin na Bajkowych! <3 Zwiatuny przecudne i chyba złożę zamówienie na moje Groty. Mogłabym to zrobić już dzisiaj, ale najpierw obejrzę filmy i zapiszę minuty, które mogłabyś użyć w zwiastunie. Mniej pracy dla Ciebie C: Mogłoby tak być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Jeśli masz na to czas to pewnie :)

      Usuń
  2. Co prawda nie czytam Angel, ale zwiastun jak najbardziej przypadł mi do gustu. Jest ciekawy i ma fajną kolorystykę. Skąd wycięłaś te scenę z aniołem z czarnymi skrzydłami? Bo widziałam kiedyś taki gif.
    Lecę czytać Fallout! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scena ze skrzydłami pochodzi z jakiegoś kpopowego teledysku, nie pamiętam dokładnie nazwy :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego <333

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy