8/14/2015

[415-416] I Found



Hello, hello! :D Żyję, żyję :D Powróciłam do Was, cieszycie się? haha
Jak tam wakacje? Ja właśnie ze swoich wróciłam i od poniedziałku biorę się za naukę :D. Oczywiście połączę ją jakoś z wykonywaniem dla Was zwiastunów. Mam jednak nadzieję, że odrobinę się ochłodzi, bowiem mój komputer źle znosi upały, tak jak i ja. Tym bardziej, że doznałam szoku po wylądowaniu w Polsce, bo tam gdzie byłam, było po 15 stopni + deszcz.
 Dzisiaj mam nawet jedno zamówienie, choć moja kolejka pozostawała zamknięta od ostatniej notki. Czary.
Zamówienie przejęłam od autorki z innej zwiastunowni. Jako że osobiście uwielbiam jej prace a ona sama nie mogła poprawić zwiastunu, a nikt z jej załogi nie chciał się tego podjąć, zgodziłam się Ja. Zwiastun spodobał się zamawiającej co mnie bardzo ucieszyło, niestety blog zniknął z blogosfery co mnie zaś zasmuciło, bo nie lubię gdy tyle włożonej pracy idzie na marne. :/


Zamówienie dla Ella x



Mój zwiastun do Frey - Power of Love


Zwiastun stworzony na potrzeby mojego bloga, który właśnie odwiesiłam. Taki mini prezent dla czytelników. Niestety YT mnie nienawidzi! i wyciszył mi ścieżkę dźwiękową w oryginale i musiałam wgrać kopię z inną piosenką, która już tak dobrze nie współgra z resztą. Starałam się wszystko dopasować do nowej muzyki, ale wyszło jak wyszło :D,


Kolejka zostaje otwarta :) Jeszcze nie wiem ile zamówień przyjmę. :)
xoxo
Lean

4 komentarze:

  1. Lean zmartwychwstała! AMEN! <3
    Drugi zwiastun okropnie mi się spodobał! Zakochałam się w nim jak nie wiem i moim zdaniem wyszedł idealnie *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się drugi zwiastun, już na pierwszy rzut oka widać, że włożyłaś w niego duużo pracy:)
    Pierwszy jest równie dobry, i w sumie szkoda, że blog został usunięty, tym bardziej, że jest świetny zwiastun:/
    Bardzo podobają mi się Twoje prace! <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy