9/24/2015

[441] Grown


Piosenka Little Mix jest perf okej.
A teraz parę słów ode mnie. Sporo mnie nie było i jest to spowodowane natłokiem zajęć w szkole (37 godzin lekcyjnych, czy oni zgłupieli?!) i zajęć poza szkolnych i tym, że mój komputer ma swoje dni (normalnie jakby miał okres xd). Jeszcze pani od polskiego chce bym zmontowała z kolegą film na konkurs byśmy dostali darmowe książki do biblioteki. Więc jak widzicie nie mam czasu by usiąść. Przybywam do was ze zwiastunem wolnym. Zamówienie się robi. A jak wam mija wrzesień?



Zauważyliście, że jak wychodzi nowy teledysk Sel zawsze z nią robię zwiastun? To dziwne. Jeszcze chciałam wcisnąć Justina, ale raczej popsułabym efekt. Mam nadzieję, że udało mi się jakoś pokazać, że fragmenty z innego teledysku to po prostu podróż w czasie tak jakby. 

KOLEJKA OTWARTA
Powodzenia jutro 
Pozdrawiam 
Sassy Girl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy