3/13/2016

[499-500] Dream



Cześć wszystkim :)
Jestem tutaj nową stażystką (z czego ogromnie się cieszę), więc należałoby się przedstawić. Mam na imię Natalia, ale będę podpisywać się, jako Ola B. Myślę, że niektórzy mogą mnie znać z bloggera. Opowiem krótko o sobie, żebyście coś o mnie wiedzieli. Zwiastunami zajmuję się już prawie dwa lata, a im dłużej je robię, tym większą sprawia mi to przyjemność. Oprócz tego mam też inne pasje. Kocham motory. Po prostu nie wyobrażam sobie życie bez jazdy na nich. Tyczy się to również jazdy konnej, którą zaczęłam już ponad cztery lata temu. Uwierzcie mi, raz spróbujecie i koniec - wpadliście :) Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze jest fanem Gwiezdnych Wojen, ale ja zaczęłam je oglądać w wieku trzech lat i zostało mi to do dzisiaj. Mogę jeszcze powiedzieć, że gram na gitarze i trochę śpiewam. Tyle o mnie.
Przygotowałam na dzisiaj dwa zwiastuny wolne. Powiem Wam, że nie lubię ich robić. Zdecydowanie wolę zamówienia. Ale przynajmniej zobaczycie próbkę moich możliwości.


Zwiastun robiło mi się bardzo przyjemnie i lekko. Polubiłam nawet ten efekt.


 
Tutaj miałam spory kłopot, bo nie wiedziałam, jak ukazać to wszystko. Nie do końca mi się to podoba, mogło być lepiej. I jeszcze muzykę musiałam zmieniać dwa razy przez mojego kochanego yt (błagam, wyczujcie sarkazm). 
 
KOLEJKA OTWARTA :) 
Do następnej notki xx
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy