4/23/2016

Podsumowanie Stażu


[EDIT]

No więc przyszedł czas na podsumowanie

Koala
Staż w liczbach: 4 postów, w których znajdowało się 8 zwiastunów

Ola B.
Uważam, że Twoje prace są naprawdę świetne. Wszystkie efekty pasują do siebie, masz wyczucie w tej kwestii. Miło ogląda się Twoje zwiastuny, nie nudzą, ale sprawiają, że mam ochotę obejrzeć jeszcze więcej. To duża zaleta. Muzyka zazwyczaj jest dobrze dobrana i nie mam się do czego przyczepić. Jestem na tak.

scary reality 
Z początku nie byłam do końca przekonana czy Koala sobie poradzi. Widzę u niej bardzo duży potencjał i zapał, ale jeszcze wiele pracy przed nią. Świetnie, że używa koloryzacji i bawi się efektami, ale mam czasem wrażenie, że jest tego aż za wiele. Świetnie wychodzą jej mroczne, tajemnicze filmiki, trafnie dobiera sceny i pilnuje kadrowania. Popracowałabym jeszcze nad napisami na końcu, bo zbyt duża lub źle dobrana czcionka potrafi zepsuć efekt. Jestem na niepewne tak. Nie zawiedź nas!

Sassy Girl
Nienawidzę pisać ocen, przysięgam. No ale oki. Twoje prace naprawdę się miło ogląda. I masz potencjał. Coloringi zazwyczaj pasują do zwiastunu, muzyka nie koniecznie, ale to raczej zależy od gustu. Efektów nie raz jest za dużo, a napisy na końcu można poprawić wejście. A że to szczegóły to...Jestem na tak.
Niestety, ale będziesz musiała się z nami pomęczyć!

2 komentarze:

  1. Wow, Wasza decyzja mnie zaskoczyła. Dla mnie prace Koali są dobre i myślę, że gdybyście dały jej szansę, rozwinęłaby się. W jej pracach widać, że stara się dopasować do muzyki, co dość rzadko się zdarza, a jest niezwykle ważne. Jednak szanuję Waszą decyzję :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy