4/14/2016

Wyrok


Doczekaliśmy się końca stażu Oli B. Opinie są od scary reality i mnie. So zaczynajmy

Ola B
Staż w liczbach: 4 postów, w których znajdowało się 6 zwiastunów

scary reality:
Lubię prace Oli B., zawsze dodaje pasującą koloryzację, a sceny do siebie pasują. Dba także o kadrowanie filmiku, dzięki czemu wszystko jest przejrzyste. Wykonała wszystkie przyjęte zamówienia, naprawdę w szybkim tempie, co czasem jest naprawdę trudne, ale z tym także sobie poradziła. Jedynie, do czego ja bym się przyczepiła, to to, że czasami sceny są troszkę przydługie, co odbiera filmikowi dynamizmu i może spowodować znudzenie. Ogólnie to jestem na tak.

Sassy Girl:
Lubię twoje prace. Jako, że niedawno zaczęłaś pracę w Sony Vegas naprawdę cię podziwiam. Wszystkie koloryzacje są dopasowane, tak samo jest ze scenami. W niektórych zwiastunach bym zmieniła piosenkę, ale to raczej zależy od gustu (więc tym się nie przejmuj). I nie mam nic do dodana, ale jestem na tak.
Co oznacza, że pomyślnie przeszłaś staż.
A teraz zła wiadomość będziesz musiała się z nami pomęczyć haha 

GRATULUJEMY I MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIESZ CZUŁA SIĘ DOBRZE W NASZEJ ZAŁODZE!


3 komentarze:

  1. Kompletnie się nie spodziewałam takich pozytywnych opinii O.o
    Już nie mówiąc o przyjęciu do załogi. Jestem pewna, że będę się tutaj dobrze czuła :) Naprawdę bardzo dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy