6/23/2016

[542- 546] A Thousand Years


Witajcie kochani :)
Kto z was ma już oficjalnie wakacje, a kto czeka tak jak ja do jutra ?
Chce wam jeszcze życzyć miłych, udanych i najfajniejszych wakacji jakie tylko mogą być :D
A teraz przejdziemy do ciekawszej części notki 

Zwiastun dla Martine Goldhope 


Zwiastun tworzyło mi się bardzo przyjemnie i materiały, które mi podesłałaś naprawdę ułatwiły mi zadanie 
Zwiastun dla milo 

Nie wiem czy widziałaś zwiastun, gdyż nie odpisywałaś na wiadomości, ale myślę, że zamówienie jest okej. Naprawdę osobiście mi się podoba
Zamówienie dla Maja M

Ten zwiastun naprawdę mi się podoba i ten efekt 3D naprawdę nieźle to wygląd
Zamówienie dla Pauline Styles  
 Podoba mi się ten zwiastun, ale niektóre rzeczy bym osobiście zmieniła w nim

 To zamówienie zrobiłam dodatkowo i naprawdę mi się podoba no i tematyka wszystko ułatwiła mi zadanie.

KOLEJKA OTWARTA !
Miłego dnia wam życzę  :)
Koala 

4 komentarze:

  1. Destiny i The Nightmare to istne cuda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje xx
      Również najbardziej mi się podobają

      Usuń
  2. Podoba mi się, bardzo dziękuję za wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co polecam się na przyszłość :)

      Usuń

Obserwatorzy