7/21/2016

[551-552] Feel you

Witam :* 
W trakcje oglądania Gotham (swoją drogą polecam serial ^^) postanowiłam, że wstawię notatkę, a miałam to zrobić jak zrobię wszystkie zamówienia, wiec tylko przychodzę z jednym.
A swoją drogą jak wam mijają wakacje ? Za oknem ponownie widać ładną pogodę to aż nie chce się siedzieć w domu :D

Zamówienie dla Pauline Styles
  Z samego początku po zrobieniu całości nie byłam dość przekonana co do całości zwiastunu, ale po kilku razach obejrzenia go myślę, że jest okej. No i przede wszystkim tobie się on podoba :)

Mam jeszcze dla was mój pierwszy w życiu Multifandom 
Myślę, że na ograniczoną ilością materiałów które miałam dostępne jest okej. I zdecydowanie nad multifandomami muszę popracować, ale chciałam się z wami tym filmikiem podzielić 

Resztę zamówienia zrobię jak najszybciej będę mogła :) 
Pozdrawiam Koala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy