8/12/2016

[555-557] Gone Maybe Gone


Hejo ^^
Zawsze nie wiem co tutaj mam pisać wiec za dużo dziś się nie rozpisze. 
Wakacje się już nam powoli kończą, a pogoda jest beznadziejna. 
Jak spędzicie ostatnie dni wakacji ? 

Zamówienie dla myprivatemoonlight

Podoba mi się zwiastun jest taki spokojny chodź powiem szczerze, że wyobrażałam sobie to zupełnie inaczej, ale jak zawsze wyszło co innego. 
Zamówienie dla Lol Lol

Myślałam, że nie dam rady z tym zamówieniem, a teraz mi się wydaje, że jest najlepsze z tych trzech chodź musiałabym tutaj jeszcze popracować z przejściem muzyki, ale mimo to jest bardzo okej. 
Zamówienie dla Oliwia B 

W sumie cieszę się, że zrobiłam poprawkę, bo lepiej to wygląd. I strasznie mi się ten efekt pod muzykę podoba.

Miłego dnia :* 
Kolejka Otwarta  

1 komentarz:

  1. Zwiastun dla mnie (drugi) jest naprawdę BOSKI *_* Rewelacyjny wręcz! Dziękuję Bardzo <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy