12/06/2016

Party


W końcu znalazłam chwilę wolnego by opublikować podsumowanie stażu Kai Kyo.

Kai Kyo
Staż w liczbach: 4 postów, w których znajdowało się 5 zwiastunów


Ola B.
Bardzo podobają mi się Twoje zwiastuny i zawsze z chęcią je oglądam. Dobrze dobierasz sceny, przez co wszystko jest spójne i ciekawe. Fajnie, że dodajesz różne efekty, bo dzięki temu, Twoje zwiastuny są jeszcze lepsze. Koloryzacje filmików są świetnie dobrane. Jeśli chodzi o muzykę, również nie mam się do czego przyczepić. I jestem pełna podziwu, że dodajesz dosyć często i regularnie notki, a to jest ważne. Zdecydowanie jestem na tak.

Sassy Girl 
Nawet nie wiem co napisać, bo wszystko co chciałam jest zawarte w ocenie Oli. Podobają mi się efekty zawarte w filmikach i nie raz oglądając je jestem jak wow. Reszty nie muszę pisać, po prostu jestem na tak.

Witamy w załodze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy