1/17/2017

Smutna prawda, czyli zawieszenie


Po raz pierwszy nie wiem co mam napisać w poście. Główny powód jest napisany w tytule. Tak zawieszamy. Po dłuższych rozmowach, doszłyśmy do wniosku, że to będzie dobre rozwiązanie. Post nie pojawił się od grudnia, a wliczając w to moje czy innych dziewczyn jeszcze dłużej z powodu braku czasu. Może wrócimy, nie wiemy tego na pewno jednakże na pewno nie rozstajemy się z Sony Vegasem i robieniem filmików. Podam jeszcze wszystkie kanały dziewczyn i cóż czas się pożegnać. 


Forgotten Girl (drugie konto Sassy)
toneless (drugie konto scary)

Pozdrawiamy, 
Cała Załoga Bajkowych Zwiastunów


2 komentarze:

  1. Szkoda, że zawieszacie :(
    Trzymam za was kciuki dziewczyny i mam nadzieję, że kiedyś wrócicie :*
    Ściskam ciepło,
    Fever xx

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałam zamówić zwiastun😭

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy