12/24/2013

[28-36] Merry Christmas!

WITAM!
Za pewne każdy jest już po kolacji. Mam dla was małą niespodziankę a mianowicie około 10 zwiastunów. Mam nadzieje ,że się spodobają.

Od mnie życzę wam dużo radości, szczęścia i dobrych ocen w szkole, pijanego sylwestra, i lepszego nowego roku jaki sobie zamarzycie. Pozdrawiam :*

Nie które filmy nie chciały się załączyć więc wystarczy kliknąć na nazwę a zostaniecie automatycznie przeniesieni do You Tube.

Zwiastun dla niki1125. Muzykę o którą mnie prosiłaś nie mogłam nigdzie znaleźć. Przykro mi więc zastąpiłam ją swoją.



Zwiastun dla Zuzanna Mierzejewska nie został wykonany z powodu, brak buttonu.

Zwiastun mojego bloga. Chciałabym wam zaprezentować własną robotę.


ZWIASTUN



Teraz mam dla was zwiastuny wolne.

TAYLOR SWIFT!  

JELENA  <Justin Bieber, Selena Gomez >

HARRY STYLES

DEMI LOVATO

ARIANNA GRANDE


A teraz coś na święta! :*





ŚWIĄTECZNA NIESPODZIANKA #2



Bardzo dziękuje za uwagę. Jeszcze raz życzę wam wesołych i spokojnych świąt. PIJANEGO SYLWESTRA! I wszystkiego co najlepsze! :* WESOŁYCH ŚWIĄT!


Smoczyca Lea. :*

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiem co napisać. Jest świetny, cudowny! Cały czas go oglądam. <3 Nie wiem jak Ci dziękować. Pozdrawiam i WESEŁYCH ŚWIĄT! :*
    Mogę go wstawić na swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście spełniłaś nasze warunki. Zwiastun jest twój możesz robić z nim co chcesz to znaczy wstawiać go :)

      Usuń

Obserwatorzy