4/17/2014

[114-115] Oath.

Witam! Przychodzę do Was z dwoma zamówieniami. 
Btw. Cieszycie się, że są już święta (wielkanocne)?
W końcuuu się wyśpię, haha.



Od Autorki: Osobiście mi się bardzo mi podoba, jednak dla mnie zbyt krótki. Za mało akcji jest. Ale nie jest zły, chyba. Napisów nie ma, ponieważ ja nie umiem z napisami. Po prostu mi one nie wychodzą, chodzi głownie o czcionkę i animację, kolorystykę. Dlatego też ich nie daję i z przyzwyczajenia także. Jednak mam nadzieję, że mimo to się podoba;) +  przepraszam, że tak długo czekałaś.



Od Autorki:  Nie wiem jak dla Ciebie, ale uwielbiam tą tak zwaną 'zmianę muzyki' na Lady Gaga'e. Moim zdaniem wyszła mi, jeśli chodzi o resztę zwiastunu, to tak: W końcówce coś mi się popsuło. Nie podoba mi się ten baardzo długi fragment z tym miastem, był zbyt długi. Ale nie miałam siły, aby to zmienić. Ogólnie to chyba wszystko... Z napisami tak jak wyżej napisałam. Nie umiem z nimi robić zwiastunów i nie będę. Są one moją słabszą stroną. Hmm... mam nadzieję, że się podoba;)

Zamówień wciąż nie przyjmuję, bo mam dwa nowe! Przepraszam.

Koko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy