4/14/2014

[113] Welcome home

Hejo! Przybywam dzisiaj z zamówieniem dla Koko. Za zamówienie dla xottix zabiorę się w czwartek, zaraz po tym jak odeśpię pół semestru. Przypominam, że moja kolejka jest cały czas otwarta i z punktu "nie wykonam" usunęłam One Direction, więc z nimi też przyjmę zamówienia :)
Będę się starała dodawać notki jak najczęściej, ale moje liceum dużo wymaga i nie zawsze po prostu jestem w stanie robić regularnie zwiastuny.

Zanim dotrzemy do meritum ważne ogłoszenie! 
NABÓR ZOSTAJE OTWARTY
Zachęcamy do wysyłania swoich zgłoszeń 

Jak zawsze oglądaj w HD

Na koniec kolejne ważne ogłoszenie od Belli, z którym radzę się zapoznać.

UWAGA 
Wiem przepraszam zawaliłam trochę ostatnio, ale to przez obowiązki. Koniec roku niedługo a ja nawet nie wiem kiedy zleci te 7 godz, ( od 15 do 22.). Chciałam was tylko przeprosić i powiedzieć, że zaczynamy pracę! Dziękuje wszystkim bo jest coraz więcej odsłon. ! Jest jedna mała sprawa moje wszystkie zamówienia przejmują dziewczyny! Przepraszam, nie dam rady ich wykonać i podjęłam jednoznaczą decyzję. Odchodzę z bloga. Znaczy nie będę robiła zwiastunów ale będę na blogu jako adminka jak na razie chcę odpocząć. Wszystkie komentarze w zakładkach takich jak "Pytania" "Nabór" będę usunięte. Niedługo pojawi się szablon. Tak jak wcześniej wspomniała Chastete otwieramy nabór! Więcej w zakładce. Przepraszam. xx

1 komentarz:

  1. O mój Boże!!! Dziękuję, dziękuję! ♥ Jesteś genialna, świetna, najlepsza, zajefajna. ^^ Jak Ci już pisałam na gg, to się w nim zakochałam. ♥ On jest idealny! Oglądam go cały czas i raczej na dłuuugo nie przestanę;* Zrobiłaś tak jak chciałam i wyobrażałam. Och i ta zmiana piosenki, wyszła Ci jdksgkds *-* uwielbiam takie;)) Jeszcze raz, aleee to bardzo Ci za niego dziękuję i kocham!!! ♥ hahah. xoxo.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy