6/09/2014

[144-145] Devil within

Ciepło, cieplej, najcieplej. Wysokie temperatury nie służą mojej głowie, która chyba mi eksploduje. Dzisiaj dwa zwiastuny.

about: Nie mam pojęcia jakim cudem w ogóle udało mi się go zrobić. Jestem z niego średnio zadowolona, trochę poszalałam z dodatkami, ale ostatnio mam fazę na Luke'a, więc to była sama przyjemność.

about: praca, z której jestem bardzo dumna. Być może dlatego, że to zapowiedź mojego bloga, a swoje zawsze robi się inaczej, bo wiadomo czego się od tego oczekuje. 
Miło by było jakbyście dali łapki w górę, jeśli Wam się spodobają :)
Ostatnie zamówienie oddam w najbliższym czasie, wiecie zakończenie roku się zbliża, oceny i te sprawy. 

Podsumowanie stażu pojawi się w najbliższym czasie. Przepraszamy za opóźnienia. 

4 komentarze:

  1. Zwiastun "Pure" jest świetny! Mam jeszcze pytanko, co to za piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie: skąd wyszukujecie filmy? (bo jak widzę nie robicie z gifów)
    wiem, że z youtube'a ale chciałabym się spytać konkretnie: co wpisujecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od tego czy postać grała w filmach czy ma teledyski. trudno to ujednolicić dla wszystkich

      Usuń

Obserwatorzy