7/27/2014

[166] Don't Call Me Gaga



Heeeeeej! :)
Jestem dzisiaj w bardzo świetnym humorze. Ogólnie to kilka dni temu wróciłam ze sportowego obozu w górach i pomyślałam, żeby w końcu tutaj się ukazać. Dlatego zrobiłam taki wolny filmik. Czy już pisałam, że uwielbiam TVD? Jak nie to już wiecie, że wręcz kocham Pamiętniki Wampirów. Dla tego też najbardziej wychodzą z nimi mi filmiki. Pół dnia poświęciłam i coś takiego mi wyszło. Osobiście mi się podoba. Napisów, żadnych jakiś tam nie dodawałam, bo uznałam, że jest to zbędne i nie będą pasować. Cóż mogę jeszcze napisać... miłego oglądania. Oczywiście miłego oglądania w HD!


Do następnego zwiastunu
Koko :x

1 komentarz:

  1. Hej, tutaj Tess z FallingDrops. Pisałaś w komentarzu pod naborem, że wysłałaś zgłoszenie, ale przed chwilą sprawdziłam pocztę i nic mi nie doszło, więc może wyślij jeszcze raz, jeśli chcesz. Pozdrawiam!

    http://fallingdrops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy