8/05/2014

[169] It's Too Hot


Jest za gorąco -,-

Tak. Jestem z tej mniejszości, która nie lubi lata. ^^ Czekam z utęsknieniem na jesień.
W dodatku straasznie się nudzę. Jakby tego było mało, przez tydzień nie miałam internetu. :/
Dlatego też dzisiaj oddaję tylko jedną pracę. Miałam zamiar oddać oba zamówienia na raz, jednak niestety wyszło inaczej.
Zamówienie dla Anczi



Szczerze? Jestem nawet z niego zadowolona. Nie licząc kilku błędów i rzeczy, których nie jestem pewna. Jednak oczywiście ostatnie zdanie należy do Anczi i to na jej opinie czekam.
Moja kolejka pozostaję zamknięta do czasu aż oddam drugie zamówienie. Które także będzie ostatnią moją pracą z 5SoS ponieważ jest strasznie mało dobrych scen z nimi, które można wykorzystać a nie chcę zawsze dodawać tych samych. ^^

Ps. Chciałabym także zaprosić Was na moje opowiadanie. Dzisiaj dodałam pierwszy rozdział Black Birds

2 komentarze:

  1. O-em-gie!! Ten zwiastun jest shfjbnbihn * ___ * Oglądałam go trzy razy, bo nie umiałam pojąć tego, że jest tak cudowny! Nawet moja BFF powiedziała, że jest fantastyczny! :) Jestem z niego strasznie dumna. :* Dziękuje kochana! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff haha <3 cieszę się ,że Ci się podoba, to jest najważniejsze ^^ Życzę ci grona wiernych czytelników. :)

      Usuń

Obserwatorzy