8/15/2014

[175-176] A Kind of Magic



Hej Wam ^^

Dzisiaj przybywam z jednym zamówieniem i z moim nowym filmikiem, tym razem o Teen Wolfie. ^^
Mam do zrobienia jeszcze jedno zamówienie, ale jak na razie strasznie wolno mi to idzie.


Zamówienie dla Sparrow




Co do zwiastunu myślę ,że nie wyszedł źle, ale nie jestem pewna czy o taki chodziło Sparrow tak więc na jej opinię czekam. Na początek dałam tak jak chciałaś zapracowaną kobietę, potem dodałam wakacje, poznanie, happy i sytuacja w której się ujawnił, tylko ,że nie wiem czy to tak miało być. ^^


A tutaj filmik o którym wspomniałam.
Teen Wolf


Polecam oglądanie w oknie YT w jakości HD.

Co sądzicie o obu? ^^


Zaglądają tu jacyś fani Avengersów lub Holland Roden? Jeśli tak to zapraszam na opowiadanie pod tytułem Frey - Power of Love
Otwieram kolejkę, która będzie otwarta aż do momentu gdy oddam drugie zamówienie. Nie wiem jeszcze ile zamówień przyjmę, ale mam ochotę na jakiś horror ^^

7 komentarzy:

  1. O matko :o
    Twoje prace, jak zwykle: Idealne <3
    Zdecydowanie oba cudowne, ale ten o Teen Woolfie - najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jednak ten koniec, dokładniej napis... niezbyt mi się podoba. Cała reszta cudo! A czy dałabyś radę go zmienić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh świetne zwiastuny
    I szablo boskiii
    Aqua
    Zapraszam na 17
    http://aquasenshi.blogspot.com/2014/08/rozdzia-17.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam takie małe pytanko.
    W jakim programie, bądź programach robicie zwiastuny?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy