2/05/2015

[271-272] Take Me To Church ♪

Muzyka 

Witam! (Huuhuh, jak oficjalnie xd)
Jestem Ginger i mam przyjemność zostać nową stażystką na Bajkowych. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo jestem zaskoczona, że tutaj jestem. Naprawdę nie spodziewałam się, że znów będę tworzyć zwiastuny. Wcześniej zajmowałam się robieniem trailerów tylko dla siebie, były one pojedyncze, najczęściej o 1D i tworzyłam je w Movie Maker. Jednak nie dawno postanowiłam zaszaleć i spróbowałam zrobić zapowiedź filmową dla swojej książki na Wattpad, naprawdę nie miałam pojęcia, że tak fajnie mi to wyjdzie (ta skromność), nie zrozumcie mnie źle, ale nigdy nie miałam żadnego powołania i kiedy zobaczyłam, że nareszcie coś mi tak w miarę wyszło, potraktowałam to jak grom z jasnego nieba, ponieważ nie oszukujmy się, ale nie jestem ani świetną tancerką i nie potrafię śpiewać, i no cóż nie umiem także również rysować. Co do muzyki, filmów, książek i serialów - nie ograniczam się do jednego gatunku i próbuję wszystkiego (no może nie wszystkiego, ale większości. ;D). 
Okay, dość o mnie i pora przejść do zwiastunów. 

Panie i panowie przedstawiam Wam, mój styl (?) Ugh, po prostu zapraszam do oglądania! :) 


Ten filmik jest wykonany dla mojej książki, którą próbuję pisać. Co do trailera... Sceny z tą aktorką są naprawdę złej jakości, ale zrobiłam co mogłam żeby nie było tak bardzo tego widać.

Natomiast ten zwiastun jest wykonany dla mojej przyjaciółki, która pewnie to czyta i którą pozdrawiam :) Strasznie mi się podoba kolorystyka jest taka mroczna i tajemnicza. XD
No cóż to tyle i mam nadzieję, że przebrnęliście przez ten monolog i nie zanudziliście się na śmierć. :D 

BARDZO CHĘTNIE WYKONAM ZAMÓWIENIA WIĘC KOLEJKA OTWARTA. 
(Jejku zawsze chciałam to napisać. :")

4 komentarze:

  1. Witamy na Bajkowy.
    Jeśli to są twoje pierwsze zwiastuny w Vegasie - jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem. Wszystkie klipy są tak samo wykadrowane, w dodatku overlay i możliwe, że coś próbowałaś z koloryzacjami :)
    Pierwszy zwiastun - nie powinnaś nigdy używać zdjęć zamiast filmików, moim zdaniem wygląda to nie estetycznie, ponieważ momenty, gdzie są filmiki, wyglądają naprawdę spoko, a tam tam gdzie są zdjęcia, no nie za bardzo. Wiem, że czasami na yt nie ma materiałów, dlatego czasem trzeba się poświęcić i pobrać cały film :) Ale wierz mi, efekty są tego warte.
    2. Zdecydowanie mój faworyt, ma bardzo fajny klimat, kipy dobrze dobrane i widzę tutaj chyba jakieś efekty :D
    Życzę powodzenia na stażu, naprawdę twoje prace mi się podobają, więc mam nadzieję, że się spiszesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku chciałabym ci bardzo podziękować za komentarz. :)
      Nad zwiastunami siedziałam kilka godzin, niestety wcześniej nie miała, możliwości zainstalowania Sony Vegasa, ale mimo to oglądałam dużo filmików na temat tego programu więc kiedy tylko go zainstalowałam od razu wzięłam się do pracy. :D Co do pierwszego filmiku to wiem, że to nie wygląda najlepiej i wiem też, że więcej tego błędu nie popełnię. :) Jeszcze raz bardzo dziękuję za obejrzenie moich trailerów i cieszę się, że Ci się podobają. :))

      Usuń
  2. Pierwszy zwiastun chyba nie w moim guście jeśli chodzi o te zdjęcia, ale drugi naprawdę wyszedł ci nieźle. Ma taki tajemniczy klimat, a te momenty pasują do ciebie idealnie, jedyne co mi się w nim nie podoba to muzyka. Wydaje mi się jakaś taka za spokojna jak na ten klimat.
    Życzę powodzenia na stażu i pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię i również pozdrawiam. :D

      Usuń

Obserwatorzy