2/16/2015

[283] Invisible


Nareszcie mam ferie! Nawet nie wiecie jak bardzo tego potrzebowałam. Czuję, że nareszcie mogę realizować swoje plany i marzenia, hahah. 
Dzisiaj jedno zamówienie jeszcze z poprzedniej kolejki.


Na początku chyba wypadałoby przeprosić, że musiałaś na niego tyle czekać. Jest mi z tego powodu strasznie głupio, ale nareszcie jest. Mam nadzieję, że warto było czekać. Nie szalałam z efektami, więc można powiedzieć, że jest dosyć prosty, ale mi się nawet podoba. Nie wiem co Ty sądzisz :)

Jeśli ktoś jest zainteresowany, pojawił się nowy rozdział Paktu Samobójców . Byłoby miło, gdybyście wpadli :)
PYTANIA

No to do następnej notki :)

8 komentarzy:

  1. Hej! Tak jak pisałam szybciej, nie przyjmuj się, że tak późno. Szkoła to zmora każdego nastolatka :) Ja właśnie skończyłam ferie :')
    Zwiastun jest idealny, Barbara pokazana jest niesamowicie i dobrze, że wyróżniłaś piórko. Końcówka cudowna! Bardzo, bardzo Ci dziękuje! Pozdrawiam i życzę udanych ferii! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że zwiastun przypadł Ci go gustu :)

      Usuń
  2. Genialny zwiastun! <3
    Strasznie podoba mi się moment, gdy Luke i Barbara jakby 'rozmawiają' <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze nie zawodzisz w komentowaniu <3
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  3. Ja też bardzo potrzebowałam ferii XD
    No a co do zwiastunu to nie wiem, jak ty to robisz, ale chyba nie ma zwiastunu w twoim wykonaniu, który mi się nie podobał o: No po prostu idealnie dobierasz sceny,świetna robota, co mogę więcej powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za piosenka? ;-;

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy