2/27/2015

[291] What is wrong with you?

Cześć!
Jestem strasznie zła na siebie, bo właśnie kończą mi się ferie a ja nic nie zrobiłam. Jak nie czytam książek to oglądam Pamiętniki Wampirów. Po raz trzeci oglądam je od początku. Nie wiem co się ze mną dzieje xd Na szczecie wzięłam się w garść i dzisiaj dokończyłam zamówienie. Mam nadzieję, ze w szkole nie będą dawać w kość tak jak to było przed feriami.. Już przechodzę do rzeczy.

Zamówienie dla Lucy
Jeśli chodzi o muzykę, to wzięłam cover, gdyż lepiej pasuje do tej fabuły. Myślę, ze efekty są tu zbędne. Nie dodałam tego napisu niebezpieczeństwo bo moim zdaniem nie pasował tam by za bardzo. Z niecierpliwością czekam na twoją opinie ;d

Jeszcze jedna wiadomość dla was. Moja kolejka zostaje otwarta. Przyjmę jakieś ciekawe zamówienie. Jednak jest jedna sprawa Justin Bieber od dziś ląduje w nie wykonam

Pozdrawiam 
Luna

3 komentarze:

  1. Jak się nazywa ta piosenka? c;
    Śliczny zwiastun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Devil Within Digital Daggers cover :)
      Dziękuje ;D

      Usuń
  2. Zwiastun jest niesamowity! Wybrałaś świetne momenty! Dziękuje bardzo! A z muzyką rozumiem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy