2/22/2015

[290] Wide awake


Dzisiaj przychodzę tylko z jednym zamówieniem. Akurat na ferie mnie złapała jakaś blokada i nic, kompletnie nic mi nie przychodziło do głowy. Otwierałam program, zamykałam. ALE wczoraj mnie jakoś oświeciło, serio i przyszedł mi do głowy super pomysł :D Następnej notki ode mnie nie wiem kiedy będziecie się mogli spodziewać, ponieważ we wtorek idę na koncert Katy i szczerze mówiąc, to nie mogę myśleć o niczym innym. awrnhh Plus matematyczka zadała nam na ferie tonę zadań, z których potem zrobi sprawdzian. No tak, a ja jak zwykle na ostatnią chwilę będę robić XD Spróbuję jak najszybciej oddać, resztę, naprawdę przepraszam za zwłokę ):

Zwiastun mi się podoba, na początku zupełnie nie miałam na niego pomysłu i jak chciałam wykonać to zamówienie, żeby tak nie przeciągać, to natchnęło mnie. Zmieniłyśmy muzykę, która chyba pasuje nam obu i mam nadzieję, że całość wyszła dobrze :D 
 Do następnej :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję zwiastun jest genialny i w sumie zaskoczyłaś mnie mimo naszych konsultancji, bo nie wiedziałam, że to aż tak świetnie wyjdzie <3 Ogromne dzięki za poświęcony czas, na wykonanie tego cudnego zwiastunu <3 I życzę Ci abyś miała duuużo weny na ich tworzenie, bo są naprawdę genialne ! :)
    Buziaki, Brittle ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jadę na koncert Katy! :D Awwww. No ale przechodząc do rzeczy.
    Genialny czarno-biały efekt. Napisy mimo, że po angielsku czego w sumie nie lubię w zwiastunach to tutaj bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy