3/08/2015

[299] Flares



Weekend! Yeah, mój ostatni haha xD Nie nie jest tak źle. Antybiotyki działają. Są wręcz tak mocne, że czuję się jak na haju. Nie żebym wiedziała jak to jest być na haju haha.
Ok koniec tej gadaniny. Nie mm jeszcze swoich zamówień do oddania, lecz jedno przejęte od Spectrum. Muszę przyznać, że bałam się je wykonać. Bądźmy realistami, zwiastuny Spectrum to mistrzostwo i skoro ktoś u niej zamówić to oczekiwał tego mistrzostwa. Na swoją obronę powiem, że naprawdę się starałam by miało to ręce i nogi hah :D. 
Animacja na górze jest z nowej zapowiedzi Heroes: Reborn <3 jaj nie mogę się doczekać. 


Zamówienie dla Killer




Ps. Przypominam o możliwości zagłosowania na naszą zwiastunownie w sondzie, organizowanej przez Kartotekę Zwiastunów . Za wszelkie głosy serdecznie dziękujemy.  Link do sondy <KLIK>
Pozdrawiam
do kolejnej notki
xoxo
Lean

3 komentarze:

  1. Gdy patrzę na to zamówienie, cieszę się, że Ty je wykonałaś, bo ja zapewne kompletnie bym je skopała i nie mogłaby się równać z Twoją pracą :) Zwiastun jest naprawdę świetny!
    PS. Dziękuję za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdanie już znasz, ale powiem to jeszcze raz: O-MÓJ-BOŻE! Kocham ten zwiastun, każdy kocha ten zwiastun, ten zwiastun jest piękny. Dziękujeeee strasznie za wykonanie go i patrząc się na niego, aż mam taką wielką ochotę pisać tego bloga jeszcze bardziej niż na samym początku! Wowowo. Twoja praca poprawia moją wenę, chwała Ci Bogu! :D Lean, kocham ten zwiastun, naprawdę. Mam nadzieję, że to nie ostatni zwiastun wykonany dla mnie (Oh, znowu planuje bloga założyć? ;__; HAHAHHAHA)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadrabiam zaległości! Wybacz, ale doła miałam przez trzy dni, a teraz... Zupełny brak czasu! Aż jesteś na siebie zła, że nie zobaczyłam tej pracy, no!
    Po prostu... Wow. Genialny, wszystko jest idealne. Wow. Nie wiem co dodać. Odebrało mi po prostu mowę. <3 *O*
    Pozdrawiam i więcej takich mega prac :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy