3/05/2015

Podsumowanie stażu Ginger

Ojoj, ojoj podsumowanie stażu Ginger.


spectrum: Bardzo się cieszę, że wysłałaś nam swoje prace w pytaniu na asku. Gdy je zobaczyłam od razu wiedziałam, że Bajkowe Zwiastuny są miejscem dla Ciebie. Twój staż pokazał, że się nie myliłam i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie zawiodłam się. Mam nadzieję tylko, że szybko rozwiążesz problemy z komputerem :)


Luna: nie wiem o chodzi, ale zauważyłam ze od pewnego czasu wszystkie podsumowania na staż to czysta formalność. W tym przypadku także. Spectrum napisała to co trzeba. Decyzja przyjęcia cie do nas była właściwa. Najlepsza praca, wykonana przez ciebie podczas stażu to chyba zwiastun Everyone has a secret. Jest w nim to coś. Nie przedłużając. Jestem na TAK


Ginger, witamy w załodze!


Ps: Nabór z dniem dzisiejszy zostaje otwarty!

6 komentarzy:

Obserwatorzy