3/23/2015

[312-313] Dangerous


Hej! Przybywam do was, w ten nieszczęśliwy poniedziałek, z dwoma zwiastunami. Ostrzegam, że są to dosyć skromne prace, gdyż w sumie na obydwa zwiastuny nie miałam żadnego pomysłu.


Kolejny zwiastun, który przyjęłam prywatnie prawie miesiąc temu.  Prezentuję go tutaj, gdyż nie chciałam aby było tak skromnie w tej notce.
Zamówienie dla Ola.
Spędziłam nad tym zwiastunem całą niedzielę i muszę się przyznać, że dałam ciała. Przede wszystkim nie miałam, żadnej konkretnej koncepcji na tę pracę. No i również napotkałam problem, jakim była postać Luka. Janoskians nie mają żadnego bardziej normalnego teledysku, więc musiałam ratować się innymi nagraniami z Broodsem. Mimo wszystko mam nadzieję, że zwiastun Ci się podoba. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia to pisz śmiało, a nałożę potrzebne poprawki. 

I to by było na tyle. Na ten moment moja kolejka pozostaje zamknięta, gdyż mam przyjęte 3 zamówienia, które postaram się jak najszybciej zrealizować.
No i powinnam jeszcze wspomnieć, że zespół Janoskians trafia na moją listę prac, jakich nie wykonam.

Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. O ja :D Zakochałam się w pierwszym zwiastunie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci za zwiastun, osobiści naprawdę mi się podoba! Przykro mi, że miałaś trudności ze znalezieniem filmików, choć się nie dziwię, bo rzeczywiście normalniejszego teledysku nie mają, oprócz tego najnowszego haha. Wszystko jest okej, jeszcze raz bardzo ci dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci sie podoba! Kamień spadł mi z serca ;)

      Usuń
  3. jeżeli czytasz ff to http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje nowe ff z Justinem Bieberem:)
    ps. podobają mi się Twoje zwiastuny, chciałabym abyś wykonała go na mojego bloga, ale gdzie mogę dać zgłoszenie czy coś?:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy