7/02/2015

[371-372] Still here

Pytanie za 100 punktów. Kto pierwszego dnia wyjazdu, jak się wczoraj okazało, złamał sobie nogę i przez dwa tygodnie latał z nią jak gdyby nigdy nic? Tylko ja. Widzicie jakie mam szczęście w życiu hahah. W związku z tym, że przez dwa tygodnie mam wymówkę, aby nie wychodzić z domu zrobiłam już przyjęte zamówienie. Żebym zawsze miała takie tempo to byłoby świetnie. Jednak nie zamienię się w maszynkę do robienia zwiastunów, bo muszę jeszcze to wszystko pogodzić z pisaniem i powoli biorę się za naukę do matury.

Zamówienie dla Mia
Robiłam go po dłuższej przerwie i wyszedł troszkę inaczej niż sobie wyobrażałam, ale jestem z niego raczej zadowolona. Mam nadzieję, że jest to zrobione zgodnie z Twoją wizją. 
Króciutkie promo mojego nowego fanfiction, które zgodnie z planem wystartuje już w sierpniu.

Pojawia się wiele pytań o otwarcie naboru. Zrobię to w przeciągu najbliższych dni. Dajcie mi tylko czas na ogarnięcie wszystkiego po kolei.

Kolejka otwarta do końca tygodnia.

Trzymajcie się!

4 komentarze:

  1. Te zwiastuny są naprawdę świetne..
    A no i zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun jest niesamowity! Nawet nie wiem jak Ci dziękować! Nie spodziewałam się go już następnego dnia! Jestem Ci naprawdę wdzięczna. Wybrałaś dobre sceny Kayi, Coltona i Niny, więc nie masz się czym martwić. Ogółem zwiastun przedstawia dobrze przedstawia fabułę opowiadania! Jeszcze raz dziękuje!
    Mia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastuny genialne, a paring Colton-Kaya jest faktycznie czymś nowym i zachęca do czytania opowiadania. Zresztą oba zaobserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! ;)
    Uwielbiam wasze zwiastuny. Ten idealnie ukazuje, o co chodzi w fabule.
    Drugi jest króciutki, ale ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy