6/28/2015

[370] Northern Lights


Dzisiejszy post jest moim ostatnim przed urlopem :D. Wyjeżdżam na wakacje i nie będzie mnie aż do połowy sierpnia.  Zaś po powrocie mam zamiar pobić swój rekord w ilości robienia zwiastunów haha :D Nie będzie to trudne tym bardziej, że w tej chwili robię jedno zamówienie przez miesiąc. Jednak sesja i te sprawy całkowicie mnie pochłonęły. Także nie przedłużając chcę Wam życzyć słonecznych i pełnych zabawy wakacji, by trwały jak najdłużej.


Zamówienie dla Rachel 

Chciałaś bym skupiła się na wątku głównej pary, tak więc zrobiłam. Mam nadzieję że efekt przypadnie ci do gustu :). 


Pozdrawiam
xoxo
Lean

4 komentarze:

  1. Nie sądziłam że aż tak świetnie wyjdzie,dziękuję ;) zwiastun po prostu cudny.
    Rachel

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, zwiastun jest fenomenalny ^^ bardzo przypadł mi do gustu.
    czekam na Twój powrót, i życzę udanych wakacji c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Gif mnie powala xD
    Świetny zwiastun, spotkało mnie miłe zaskoczenie (zwłaszcza do bohaterów).
    Również życzę tego samego!
    Natchnienia ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zwiastun jest tak piękny! *O*
    Świetna robota, Lean <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy