7/22/2015

[392-393] And you cannot breathe


Hej!
Witam was w drugiej mojej notce na tym blogu. Piszę to w poniedziałek, a dodam w środę,
ponieważ we wtorek idę na ślub kuzynki, a w środę jest drugi dzień. Szczerze mówiąc to nie
chce mi się tam iść, a tym bardziej, że musiałam malować paznokcie. Ale mniejsza z tym. 
Dzisiaj mam dwa zamówienia. Przejdźmy do nich,

Zamówienie dla Bezradność
 Wysłałam ci link do tego zwiastunu i pisałaś, że ci się bardzo podoba z czego ja bardzo się cieszę. Osobiście uważam, że mógłby być lepszy. 
Zamówienie dla Nuty Serc
Jest to najdłuższy zwiastun jaki wykonałam i moim zdaniem jest on najlepszą z moich prac. Niestety, ale nie odpisałaś mi w sprawie tego zamówienia, więc zrobiłam go po swojemu. Przepraszam za brak wypadku Leona i sceny w szpitalu, ale wszystko co znajdywałam było w złej jakości. Jeśli ci się nie podoba to spróbuję coś poprawić, tylko mi napisz.
Moja kolejka pozostaje otwarta, więc zapraszam do zamawiania. 
Do następnej notki!
~ Banshee xx. 

2 komentarze:

  1. Dziękuje serdecznie za ZWIASTUN <3 Jest przepiękny :3
    Tylko mała uwaga... Mogłabym jeszcze gdzieś w środku zwiastunu prosić spotkanie Roxy z Diego?
    Poprawny E-Mail: goldengirlsofficial@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze zwiastunu jestem bardzo zadowolona. Wszystko jest tak jakbym chciała tylko troszkę przyczepie się do muzyki. Liczyłam na inną ale ta też jest dobra. Ogółem cały zwiastun jest super i więcej uwag nie mam.

    Dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy