9/01/2015

[428] New Americana


Dobry!
Dawno tutaj nikogo było. Jak tam po rozpoczęciu? Mam nadzieję, że dobrze i plany macie w miarę okej. Ale wakacje się skończyły *uczciła minutą ciszy*. Jeśli macie złe podejście do tego znajdźcie dobre! Ja znalazłam nowe płyty w listopadzie *.* Kij z tym, że odwalili koncert mojego ulubionego zespołu na który czekałam 3 lata! I tak bym nie pojechała, więc ciii
Czy ten gif nie jest uroczy? aw

Zamówienie dla Pauline Styles


Zamówienie mi się robiło w miarę dobrze, ale nie czułam się zbyt dobrze w tym klimacie. Myślę, że sceny są okej itd. W sumie końcówkę bym mogła jeszcze zmienić, ale tak to jest okej. 

Kolejka otwarta
Pozdrawiam 
Sassy Girl

1 komentarz:

  1. Mój plan mi się, jak najbardziej podoba, jest taki luźny, więc rok szkolny mam nadziej też taki będzie.

    A co do zwiastuna to jest świetny, sceny są idealnie dobre, tak samo, jak kolorystyka. Nic dodać, nic ująć. Normalnie ideał :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy